UPUTSVO ZA KORIŠTENJE KEDIS SISTEMA ( E-STUDENT I E-PROFESOR)
U akademskoj 2024/2025. studentska služba Visoke medicinske škole zdravstva je počela sa upotrebom elektronskog informacionog sistema Kedis koji se sastoji iz tri dijela:
-
- dijela za studentsku službu
- dijela za studente (e-student) – pristupni link se nalazi u gornjem desnom uglu sajta
- dijela za profesore (e-profesor) – pristupni link se nalazi u gornjem desnom uglu sajta
Svaki student po upisu dobije pristupne podatke i detaljno uputstvo za korištenje kao i profesor. Korisničko ime i šifra su kreirani po sistemu poznatom studentskoj službi te se ne može samostalno mijenjati.
Ukoliko iz bilo kojeg razloga student ili profesor nisu u mogućnosti pristupiti svom nalogu potrebno je da kontaktiraju studentsku službu na mail studentska.sluzba@vmsz.ba ili na viber broj 066247733.
Primjenom ovog sistema Škola je podigla efikasnost administrativnih poslova i dovela do maksimalne preciznosti poslovnost i rad sa studentima. Smanjuje se vrijeme i povećava preciznost u radu administracije. Sa ovim softverom moguće je pregledanje i štampanje:
- Pregled položenih ispita/ocjena
- Uvid u nepoložene ispite
- Priznavanje ispita
- Broj sakupljenih ECTS poena
- Prosječna ocjena
- Kreiranje roka odabira izbornih predmeta
- Odabir izbornih predmeta
- Filtriranje studenata po zadatim kriterijumima
- Izvještaji
- Kreiranje ugovora
- Kreiranje i uređivanje ispitnih rokova
- Uvid u finansije (dugovanja, uplate itd.)
- Prelaz studenata sa drugih institucija
- Migracija sa drugim sistemom
- Uvjerenja (položeni ispiti, završene studije, priznavanje poena/ispita, potvrda o studiju itd.)
- Kreiranje liste profesora i dodeljivanje predmeta
- Karton NIR
- Kreiranje različitih obavještavanja (ispitni rokovi, rasporedi, obavještenja o početku nastave/praznicima itd.)
E-student:
Studenti imaju mogućnosti da pristupe svim svojim podacima; izvršenim uplatama školarine; nastavnom planu za studijski program koji su upisali; svojim zaduženjima – svakom studentu su dodjeljeni predmeti koje pohađa u tekućoj akademskoj godini po semestrima; nastavnim predmetima sa potrebnim podacima koji će olakšati način prijavljivanja ispita i pregleda rezultata; terminima ispitnih rokova i predmetima koje su položili. Student ima mogućnost prijave ispita preko informacionog sistema.
Isti portal omogaćava komunakacije profesora sa studentima i studetskom službom.
Studentski e-karton je osnovni i polazni dokument studenta – predstavlja kompletnu evidenciju o studentu i njegovim aktivnostima, kao što su:
- Odabir izbornih predmeta
- Odabir profesora/saradnika kod koga je student slušao predmet
- Pregled položenih ispita/ocena
- Uvid u nepoložene/priznate ispite
- Broj sakupljenih ECTS poena
- Prosječna ocjena
- Prijava/odjava ispita u predviđenom roku
- Anketa o pedagoškim kvalitetima nastavnika
- Uvid u finansije (dugovanja, uplate itd.)
- Uvid u obaveštenja namenjena konkretnom studentu
E-profesor:
Sistem e-profesor je integrisan u informacioni sistem sa ciljem da profesoru i studentskoj službi olakša rad. Ovaj sistem omogućava profesoru direktan unos ocjena i bodova u sistem čime se izbegava popunjavanje brojnih zapisnika i prijava, a sam proces se automatizuje. Studenti vide ocjene u svom sistemu odmah posle unosa. S druge strane, saradnici u studentskoj službi nemaju potrebu za ponovnim unosom ocjene čime se izbjegavaju greške pri unosu i štedi vrijeme. Posle završenog ispita profesor je jedino dužan da potpiše zapisnik sa ispita u studentskoj službi, koji je generisan na osnovu njegovog unosa u sistem. Time se ispunjava i pravna forma sa popunjenim zapisnikom. Kroz sam sistem profesor ima pregled svih studenata na njegovim predmetima, mogućnost kreiranja i uvida u obavještenja kreirana od strane studentskih službi, uvid u rezultate njegovih anketa i posebni segment ili sekciju „Karton NIR“ gdje profesor dodje svoje naučne radove.